تاریخچه خانه عطرسازی هوبیگانت ،خانه عطرسازی هوبیگانت یکی از قدیمی ترین خانه عطرسازی است که فعالیت خود را در سال 1775 آغاز کرده است. در طی چند سال اخیر، خانه عطرسازی هوبیگانت در زمینه ساخت عطر به اکتشافات جدیدی دست یافته است و از این طریق انواع متنوعی از عطرها را تولید و روانه بازار کرده است. البته اغراق نیست اگر بگوییم اگر این برند نبود الان شاهد این همه عطر و ادکلن آن هم با رایحه های متنوع در بازار نبودیم. در ادامه تاریخچه خانه عطرسازی هوبیگانت را مورد بررسی قرار می دهیم، همراه ما باشید.

بررسی قدمت خانه عطر سازی هوبیگانت

نام خانه عطرسازی هوبیگانت در لیست قدیمی ترین و معتبرترین خانه عطرسازی در جهان قرار دارد. این برند از سال 1775 فعالیت خود را در ساخت عطر آغاز کرده و تا به الان نیز همچون سال های گذشته فعالیت می کند تا حدی که در زمینه ساخت عطر به جایگاه ویژه ای دست یافته است. این برند با استفاده از مواد اولیه نایاب و بکارگیری روش های تخصصی، عطرهای ماندگار و منحصر به فردی را تولید کرده و محصولات آن مانند عطر شرکتی لطافه در واقع نمادی از اصالت و هنر عطرسازی فرانسه به حساب می آید.

ژان فرانسوا هوبیگانت به عنوان موسس خانه عطرسازی هوبیگانت در فرانسه طی سال ها تلاش خود با ساخت عطرهای لوکس به شهرت جهانی رسید. این فرد در واقع اولین کسی بود که در ساخت عطر از مواد اولیه ای همچون گل رز و یاسمن استفاده کرد. این کمپانی فرانسه در صنعت عطر و ادکلن جزء یکی از برترین های جهان است و از محبوب ترین عطرهای زنانه و مردانه این برند می توان عطرهوبیگانت زنانه اورنجر ان فلیورز، عطر زنانه هوبیگانت کولکوز فلیورز ال و عطر مردانه هوبیگانت فوجر رویال را نام برد.

ویژگی های برند هوبیگانت

از آنجا که خانه عطرسازی هوبیگانت در سال 1775 فعالیت خود را در ساخت عطر و ادکلن آغاز کرده به همین دلیل آن را می توان به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین برند عطرسازی در جهان معرفی کرد. این برند در دنیای عطرسازی به فرومولاسیون های جدید و به روزی در ساخت عطر دست یافته است که در نحوه تولید عطر تاثیر زیادی برجای گذاشته است. کیفیت این برند در دنیا حرف اول را می زند به این دلیل که در ساخت عطر و ادکلن از بهترین مواد اولیه و روش های تخصصی استفاده می کند.

محصولات این برند نمادی از هنر و اصالت کشور فرانسه است و در طول گذشت چهار قرن همچنان میراث غنی را در صنعت عطرسازی حفظ کرده است. ژان فرانسوا هوبیگانت در سال 1775 کار جالی را انجام داد و این همین مساله باعث شده تا با گذشت چندین هزار سال همچنان نام آن در صنعت عطرسازی بدرخشد. در آن روزها ژان فرانسوا هوبگیانت علامت نقاشی شده از سبدی گل را در بالای مغازه خود آویزان کرد. سبدگلی که او آویزان کرد مورد توجه اکثر نجیب زادگان قرار گرفت. ژان فرانسوا با این کار به زنان عالی رتبه دربار در آن زمان آموخت که می توان به واسطه یک رایحه عطر نیز پیام عاشقانه خود را به طرف مقابل رساند.

عوامل مهم در جذابیت بوی عطر و ادکلن هوبیگانت

در جذابیت بوی عطر و ادکلن عوامل زیادی دخیل هستند. از مهمترین این عوامل می توان به انتخاب رایحه، ماندگاری و خط بو، بسته بندی و همچنین انتخاب درست رایحه ها اشاره کرد. هر کدام از عطرها همچون یک قطعه موسیقی ظرافت های زیادی دارند. در واقع جذابیت هر کدام از عطرها در ترکیب رایحه های آن پنهان شده است. زمانی که شما عطر را به پوست خود می زنید ابتدا نت اولیه آن در هوا پخش می شود و سپس نت میانی و در انتها نیز نت پایه آن به مشام می رسد.

نت اولیه هر عطر حدود 5 الی 10 دقیق طول می کشد و سپس نت میانی و در انتها نیز نت پایه جای آن را می گیرد. برای اینکه نت میانی و نت پایه عطر را متوجه شوید بهتر است حدود 20 دقیقه صبر کنید. در صنعت عطرسازی هنر و علم در هم آمیخته می شود تا بدین شکل مواد به نسبت و ترتیب با هم مخلوط شوند. فردی که مسول ساخت عطر است و از روش های تخصصی در این زمینه استفاده می کند باید به ویژگی عطر، پیچدگی آن و همچنین سازگاری مواد با یکدیگر آشنا باشد.

آکورد اصلی هرم در ترکیب عطر یک ساختار رایج ایجاد می کند. بنابراین عطرساز در ساخت عطر باید مطابق با آکورد اصلی هرم پیش برود تا بدین شکل ماندگاری و خط بوی عطر به کیفیت بالایی برسد. زمانی که شما وارد اتاق می شوید اولین چیزی که به مشامتان می رسد همان بویی است که از عطر طرف مقابل در اتاق به جا مانده است. در فرمولاسیون ساخت عطر باید مواد اولیه به یک تعادل نسبی برسد.

عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند در ساخت آنها مواد اولیه به خوبی با هم مخلوط شده و بین ماندگاری و خط بو نیز یک تعادل نسبی برقرار شده است. بسته بندی عطر و ادکلن نقش زیادی در جذب مشتری دارد. زمانی که بسته بندی عطر و ادکلن تنوع گسترده ای داشته باشد آن را جذاب تر و منحصر به فرد نشان می دهد و در قفسه های شلوغ فروشگاه از نظر دیده شده بصری تاثیر زیادی دارد. در سال های گذشته با بکارگیری علم طراحی دارو و تولید عطر از مواد طبیعی به عنوان فرمولاسیون ساخت عطر و ادکلن استفاده شده است. اکثر سازنده های عطر در ساخت عطر از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک استفاده می کنند و مطابق با ترجیحات فرهنگی عطر ها و ادکلن های متنوعی را تولید و روانه بازار می کنند.

 

سخن پایانی

قرن هاست که عطر و ادکلن در تقویت استایل شخصی ما رایحه های اضافی را به زندگی هر کدام از ما اضافه کرده است. البته در طی سال های گذشته برندهای مختلفی رایحه ها و داستان های منحصر به فردی را در قالب عطر و ادکلن ایجاد کرده است. در میان این برندها، خانه عطرسازی هوبیگانت همچون گذشته می درخشد. این برند دارای تاریخچه غنی بوده و در طول چند دهه با تولید محصولات جذاب خود همه حواس خریداران عطر را به سمت خود جلب می کند.

خانه عطرسازی هوبیگانت در لیست قدیمی ترین و معتبرترین خانه عطرسازی در جهان قرار دارد. این برند از سال 1775 فعالیت خود را در ساخت عطر آغاز کرده و تا به الان نیز همچون سال های گذشته فعالیت می کند تا حدی که در زمینه ساخت عطر به جایگاه ویژه ای دست یافته است. این برند با استفاده از مواد اولیه نایاب و بکارگیری روش های تخصصی، عطرهای ماندگار و منحصر به فردی را تولید کرده و محصولات آن در واقع نمادی از اصالت و هنر عطرسازی فرانسه به حساب می آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید