عطر آمواج گایدنس | AMOUAGE Guidance

۶۰۰,۰۰۰ تومان۱۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

سایز: 100 میل
طبع: معتدل
گروه بویایی: چوبی، کهربایی، میوه ای
سال عرضه: 2023
عطار: کوئنتین بیش
جنسیت: یونیسکس (بیشتر زنانه)
نوع عطر: ادو پرفیوم
فصل: بهار، پاییز و زمستان
ماندگاری: خوب
پراکندگی: خوب

  • برای دیدن فیلم توضیحات کامل این عطر وارد لینک زیر شوید.

https://www.instagram.com/reel/C_tJNbUC44v/?igsh=MWE2cXdiNTF0enp5MQ==

 

توضیحات

آمواج گایدنس AMOUAGE Guidance
شاهکاری دیگر از کوئینتین بیش که در سال۲۰۲۳توسط برند لوکس عمان یعنی آمواج روانه بازار کرد.
گایدنس مانند یک شعر،میخواند مانند یک آغوش عطرآگین هست و مانند کلمه ای حکمت انگیز احساس میشود.شاهزاده ای که شمارا زمزمه میکند و راه را به باغی سربز هدایت میکند.
شروعی با گلابی رسیده و تازه و رایحه آجیلی که از نت فندق میاد و امضای همیشگی آمواج یعنی کندر سلطنتی عمان که از همان اول مشخص و قابل تحسین است.
با اولین اسپری احساس میمنید در دریایی از روایح گورمند و کمی تند غرق شده اید که قطعا پیچیده و بالغ است و اجازه نمیده شیرینیش زیاد پخش شود و سپس در نت میانی شاهد درخشش رز آبدار مایل به قرمز هستیم که با رگه های طلایی زعفران مزین شده و بویی شبیه به زردآلو که از شکوفه های عثمانتوس احساش میشه رایحه ای گورمند و خوشمزه ایجاد میکند و سرانجام پس از خشک شدن رایحه یعنی در نت پایانی آکیگالاوود کار را تمام میکند ( نت سنتتیکی که رایحه ای چوبی و کثیف و تند از ترکیب پچولی و فلفل و آگاروود دارد) که با وانیل و عنبر و چوب صندل سفید بالانس شده است.
ادکلن آمواج گایدنس مجموعا رایحه ای چوبی و کهربایی و میوه ای دارد علی رغم اینکه یونیسکس(مردانه و زنانه) معرفی شده است با توجه به رایحه گورمند و گلهای به کار رفته مثل رز و یاس و عثمانتوس و میوه های شیرین بیشتر به سمت عطرهای زنانه تمایل دارد که البته ظاهر شیشه هم در دسته عطرهای زنانه آمواج قرار گرفته است و آقایانی که طرفدار عطرهای مردانه گلی هستند میتوانند از گایدنس لذت ببرند و آن را بپوشند.
رایحه ای خاص و مدرن در کنار پخش و ماندگاری خوب اما کنترل شده قیمت زیاد این محصول برند آمواج را توجیه میکند و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
ما در عبدوپرفیوم نسخه اورجینال عطر گایدنس آمواج را هم به صورت وکیوم و هم به صورت دکانت(دستریز)در حجم های مختلف موجود کردیم تا شما همراهان عزیز بتوانید با هزینه کمتر نسخه اصلی را در حجم کمتری مدتی تست و استفاده بنمایید.

  • نت اولیه: گلابی، فندق، کندر
    نت میانی: رز، یاس، زعفران، شکوفه عثمانتوس
    نت پایانی: وانیل، چوب صندل سفید، لابدانوم، عنبر، آکیگالاوود

برند

عطر و ادکلن برند آمواج AMOUAGE

آمواج خانه عطرسازی لوکسی که در سال ۱۹۸۳ توسط سلطان عمان در آنجا تاسیس شد. این برند عمدتا از ترکیبات سنتی عطرهای شرقی مثل آگاروود و بخور و مشک و گل و ادویه ها استفاده میکند و اولین عطرش با نام آمواج گلد توسط عطار فرانسوی "گای رابرت" در سال ۱۹۸۳ ساخته شد عطرسازی که برای برندهای همچون هرمس و دیور و … کار کرده است. جالب است بدانید که عطرهای مردانه این برند با دربی شبیه خنجر سنتی عمان و عطرهای زنانه آن به شکل گنبد مسجد رووی مسقط ساخته شده تا گویای فرهنگ و سنت های عمان باشند. این برند با تمرکز بر قدرت روایح و محبوب ترین عطرش یعنی آمواج اینترلود در تمام دنیا شناخته شده و از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۲۲ حدود ۱۲۰ عطر تولید کرده که با عطرسازان شناخته شده ای چون پیر نگرین،دومینیک روپیون، آلبرتو موریلاس،کلود النا،پیر نگرین و … همکاری داشته است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج گایدنس | AMOUAGE Guidance”
X