همه ما در حین آماده شدن و برای رفتن به بیرون از خانه حتما عطر و ادکلن مورد علاقه خود را استفاده می کنیم  تا در فضای بیرون از خانه با بوی خوب و خوش به انجام فعالیت های کاری خود بپردازیم.

طبیعتا هر کدام از ما سلیقه متفاوتی از رایحه عطر و ادکلن را داریم و طبق سلیقه خود عطر و ادکلن مورد علاقه خود را انتخاب می کنیم.

البته انواع متنوعی از عطر و ادکلن وجود دارد که هر کدام دارای رایحه متفاوتی هستند. جالب است بدانید با توجه به رایحه گرم و سردی که دارند برای فصل گرما و سرما نیز مناسب می باشند. مانند عطر زرجف اربا گلد با طبعی معتدل مناسب برای چهار فصل.

آیا تا به حال متوجه ارتباط عطر و ادکلن با احساس خود شده اید. شاید برایتان ذکر این مطلب جالب باشد اما به خود رسیدن و استفاده از یک رایحه مطابق با سلیقه و خواسته شما تاثیرات مثبتی بر شادابی  و سر زندگی می شود و شما با هیجان و شور و شوق بیشتری در محل کار خود حاضر می شوید.

انتخاب عطر مناسب
عطر زرجف اربا گلد با طبعی معتدل مناسب برای چهار فصل

چگونگی ارتباط عطر و ادکلن با احساس شادی

از دیرباز تا کنون عطر و ادکلن جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان دارد. در گذشته از شیشه های ساده تر برای بسته بندی عطر و ادکلن استفاده می شد

اما این روزها با تنوع عطر و ادکلن وضعیت متفاوت تر از دیروز است و شاهد بسته بندی های جدید و زیبا از عطر و ادکلن در بازار هستیم. عطر و ادکلن قدرت جادویی دارد

در واقع برخی از آنها دارای رایحه درمانی دارند و تاثیر زیادی بر احساسات شخصی افراد از قبیل خلق و خو و …. دارند. برای انجام فعالیت های روزانه و همچنین فعالیت های کاری در محل کار احساس مثبت از جمله شادابی و سرزندگی تاثیر زیادی در پیشبرد و موفقیت کاری دارد

به همین دلیل استفاده از عطر و ادکلن در همان لحظات آغازین برای بیرون رفتن از خانه اهمیت بالایی دارد. از برخی از مزیت های رایحه عطر و ادکلن و ارتباط آن بر احساسات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بالا رفتن هوشیاری

رایحه های همچون دارچین، لیمو و نعنا از جمله رایحه هایی هستند که تاثیر زیادی بر عملکرد و بالا بردن سطح هوشیاری دارند. تمرکز و هوشیاری بالا در محل کار از نقاط قوت انجام فعالیت های کاری است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید .

افزایش شادابی و نشاط

رایحه های لیمو، گریپ فروت و زنجبیل  مانند دکانت عطر نیشان هاجیوات تاثیر زیادی بر شادابی و افزایش نشاط دارند که احساس سر زندگی و شوق بیشتری را در شما به وجود می آورد.

تقویت حافظه

به طور مسلم داشتن یک روز خوب و پیشرفت کاری در محل کار مستلزم داشتن یک روحیه و خلق و خوی خوب است. رایحه هایی همچون چوب، صندل، وانیل، رزماری و یاس در بهبود روحیه و خلق و خوی شما بسیار مناسب است و از طرفی موجب تقویت حافظه می شود.

در امان ماندن از استرس

داشتن آرامش و دور ماندن از استرس و فشار کاری در نهایت موجب پیشرفت کاری شما خواهد شد. رایحه هایی همچون گل رز مانند دکانت عطر جورجیو آرمانی مای وی، بابونه و اسطوخودوس از جمله رایحه هایی هستند که موجب آرامش بیشتری در شما می شوند و همچنین کیفیت خواب شما را به مراتب بالاتر می برند.

در امان ماندن از استرس
رایحه های گل رز مانند دکانت عطر جورجیو آرمانی مای وی موجب ارامش می شود.

افزایش سطح انرژی

داشتن یک انرژی عالی و حاضر شدن برای رفتن به محل کار موجب می شود شما تا پایان روز به همه فعالیتهای کاری و روزانه خود برسید .

در واقع رایحه هایی همچون ترنج، ریحان، برگ لیمو و جوز هندی  مانند دکانت عطر دیور ساواج (ساوج) الکسیر از جمله رایحه های خوش بو هستند که موجب افزایش سطح انرژی در شما می شوند. 

در زمان خرید عطر و ادکلن به این نکته دقت داشته باشید که رایحه ای را انتخاب کنید که با روحیه شما سازگار باشد بنابراین با شناخت رایحه های متنوع می توانید مطابق با سلیقه و احساسات خود بهترین رایحه عطر و ادکلن را انتخاب کنید.

سخن پایانی

عطر و ادکلن ها با رایحه های خوش و ماندگار تاثیر زیادی بر احساسات شما دارند و موجب تاثیرات مثبت از جمله شادابی و سرزندگی در شما می شوند.

رابطه عطر و ادکلن را نباید بر روی شخصیت خودتان دست کم بگیرید بلکه با یک انتخاب درست رایح عطر و ادکلن می توانید لحظات را برای خود ماندگارتر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

X