معرفی 6 عطر مردانه چوبی خنک

عطرهای مردانه چوبی خنک علاوه بر داشتن رایحه ملایم از ماندگاری مناسبی برخوردار هستند. رایحه چوب اصالتی نیرو بخش دارد و به راحتی می تواند اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد. رایحه چوب متاثر از طبیعت است و به دلیل داشتن عمق مناسب از تأثیرگذاری خوبی برخوردار می باشد. معمولا رایحه های چوبی به دلیل ساختار جذاب نت ها و جلوه های طبیعی که در رایحه آن ها لحاظ شده است رگه های مردانه تری دارند و برای استفاده مردها مناسب تر می باشند. عطرهای مردانه چوبی خنک از جذابیت زیادی برخوردار هستند و در روزهای گرم سال مردان ترجیح می دهند از عطرهایی با تم طبیعی و خنک استفاده کنند. در ادامه به معرفی 6عطر مردانه چوبی خنک پرداخته می شود.

  1. سانتال 33

    سانتال 33 عطری مردانه با رایحه چوبی از محصولات برند له لابو است که در کشور ایالات متحده امریکا تولید و در سال 2021میلادی به بازار عرضه شده است.
    سانتال 33 له لابو در گروه بویایی چوبی معطر قرار می گیرد. عطری اغوا کننده و جذاب است که فرمولاسیون آن توسط عطرساز نام آشنای فرانسوی فرانک ویکل انجام شده است. این برند از عطر له لابو طبعی خنک و تقریبا معتدل دارد. بهترین فصل برای استفاده از این عطر بهار و پاییز بخصوص زمستان است.
    عطر سانتا 33 از نظر دوام و ماندگاری رایحه در رده عطرهای ادو پرفیوم قرار می گیرد. معمولا عطرهای در رده ادو پرفیوم قرار می گیرند که بین 15 تا 25 درصد از روغن های گیاهی در ترکیب آن ها استفاده می شود و این امر باعث بالا رفتن ماندگاری و دوام آن ها می شود.
    رایحه عطر سانتا 33 با نت آغازین آن که مرکب از رایحه های هل سبز، بنفشه شیرین و زنبق است آغاز می شود. در ادامه نت دوم یا میانی عطر سانتا 33 متشکل از رایحه های چوب صندل و پاپیروس فعال می شود و در نهایت نت سوم یا پایانی این عطر که مرکب از رایحه های چرم، کهربا و سدر است فعال شده و فضای پیرامون را عطرآگین می کند.
  2. دلچه گابانا کینگ ( d&g k)

    دلچه گابانا کینگ ( d&g k) عطری مردانه با رایحه چوب است که در سال 2019 در کشور ایتالیا تولید و به بازار عرضه شده است.

    میزان ماندگاری و دوام رایحه عطر دلچه گابانا کینگ‌ در حد ادوتولیت است به بیان دیگر میزان روغن های گیاهی استفاده در آن بین 7 تا 15درصد است لذا ماندگاری آن در حد متوسط می باشد و رایحه آن چند ساعت می تواند دوام داشته باشد.
    این نوع عطر در گروه بویایی چوبی معطر قرار می گیرد و استفاده از آن در تمام فصول سال توصیه می شود. رایحه عطر دلچه گابانا کینگ ( d&g k) با نت اولیه یا آغازین آن که ترکیبی از رایحه های پرتقال خونی، لیمو ترش و مرکبات است شروع می شود سپس در ادامه نت دوم یا میانی آن که ترکیبی از رایحه های دانه سرو کوهی، فلفل قرمز شیرین است فعال می شود.
    در پایان نت پایه با پایانی این عطر که ترکیبی از رایحه های خس خس، سدر و نعناع است شروع به عطر افشانی می کند. این عطر به دلیل درب تاج گونه ای که دارد با نام دلچه گابانا کینگ یا پادشاه شناخته می شود.
    تاج نمادین این نوع عطر با یک پتینه نقره ای براق پوشانده شده است و رنگ آبی لاجوردی بالای تاج آن را چشم نواز می کند. دلچه گابانا کینگ ( d&g k) در محفظه های 150میلی لیتری با ظرفی شکیل در رنگ روشن به بازار عرضه شده است.
  3. گرین وود دیسکوارد2

    گرین وود دیسکوارد2 عطری مردانه با رایحه چوب است که در سال 2019میلادی در کشور کانادا تولید و به بازار عرضه شده است.

    این عطر در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و برای استفاده در فصل های گرم توصیه می شود. ماندگاری و دوام رایحه عطر گرین وود دیسکوارد2 در سطح ادو تولیت است به عبارت دیگر میزان روغن های گیاهی استفاده شده در این عطر بین 7 تا 15 درصد است که ماندگاری و دوام این عطر را در سطح متوسط قرار می دهد.
    این نوع عطر برند دیسکوارد2 در ظرف های شکیل و سبز رنگ با حجم 100 میلی لیتر به بازار عرضه شده است. رایحه گرین وود دیسکوارد2 با نت آغازین یا اولیه ای مرکب از لیمو، فلفلبوربون و سلنتولینا شروع شده سپس با رایحه نت دوم یا میانی که ترکیبی از رایحه های وتیور، سدر و رزین است ادامه پیدا کرده و در نهایت به نت پایه یا سوم که مرکب از رایحه های امبروکسان، روغن سیپرول یا ناگارموتا و مشک است ختم می شود.
  4. زارا مانتین وودی فورست

    زارا مانتین وودی فورست عطر مردانه با رایحه چوبی است که در گروه بویایی چوبی تلخ قرار می گیرد. این نوع عطر برند زارا دارای طبعی معتدل و گرم است که در کشور اسپانیا تولید و به بازار عرضه شده است.
    زارا مانتین وودی فورست از نظر دوام و ماندگاری رایحه در سطح ادو پرفیوم قرار می گیرد یا به بیان ساده در ترکیب آن بین 15 تا 25 درصد از روغن های گیاهی استفاده شده است که موجب افزایش زمان ماندگاری و دوام رایحه آن می شود.
    این نوع عطر برند زارا در محفظه های با حجم 100 میلی لیتر با ظرف تیره و درب روشن به بازار عرضه شده است. زارا مانتین وودی فورست با رایحه چوبی تند برای استفاده در تمام طول سال توصیه می شود.
    رایحه این نوع عطر مردانه برند زارا با نت اولیه و آغازین آن که ترکیبی از رایحه های چرم، کاج سیبری، جوز هندی و بخور است شروع می شود.
    سپس در میانه راه نت دوم یا میانی آن که متشکل از رایحه های چوب، بنفشه و کایاک است ادامه پیدا کرده و در نهایت به نت سوم یا پایه که ترکیبی از رایحه های فابریس پلگرین و مورالی اسپایچر است خاتمه پیدا می کند.
  5. نیشانه هسیوات

    نیشانه هسیوات عطری مردانه با رایحه چوب است که از محصولات برند نیشانه محسوب می شود و‌ در سال 2017 در کشور ترکیه تولید شده است.
    این نوع عطر برند نیشانه طبعی خنک دارد و در ظرفی روشن با دربی طلایی در حجم 100میلی لیتر به بازار عرضه شده است. میزان دوام و ماندگاری رایحه عطر نیشانه هسیوات در سطح ادو پرفیوم است به عبارت دیگر در ترکیب این نوع عطر بین 15 تا 25 درصد از روغن های گیاهی استفاده می شود که می تواند باعث افزایش ماندگاری رایحه آن شود.
    عطر نیشانه هسیوات در گروه بویایی مدیترانه ای قرار می گیرد و مصرف آن در فصول گرم سال توصیه می شود. رایحه این نوع عطر برند نیشانه با نت اولیه یا آغازین آن با ترکیبی از رایحه های ترنج ، گریپ فروت و آناناس شروع می شود.
    سپس با نت میانی یا دوم که مرکب از رایحه نعناع هندی ، سدر و یاس است ادامه پیدا کرده و در نهایت به نت سوم یا پایه که ترکیبی از رایحه های خزه، درخت بلوط و روایح چوبی است خاتمه پیدا می کنند.
  6. کرید گرین آیریش

    کرید گرین آیریش عطری مردانه با رایحه چوبی است که در سال 1985 در کشور فرانسه تولید و به بازار عرضه شده است. این نوع عطر جز برند کرید است که طبعی خنک دارد و در گروه بویایی گلی چوبی مشکی قرار می گیرد.
    عطر کرید گرین آیریش از نظر ماندگاری رایحه در سطح ادو پرفیوم است یعنی بین 15 تا 25 درصد از روغن های گیاهی در ترکیب آن استفاده شده است که دوام و ماندگاری آن را در حد مطلوبی قرار می دهد.
    این نوع عطر برند گرید در ظروفی با رنگ تیره در حجم 100 و 120 میلی لیتر به بازار عرضه شده است و مصرف آن در فصل بهار توصیه می شود.
    نت اولیه یا آغازین عطر گرید گرین آیریش با ترکیبی از رایحه های زنبق، به و لیمو آغاز می شود. در ادامه نت دوم یا میانی این عطر که مرکب از رایحه های برگ بنفشه است آغاز شده و در ادامه نت سوم یا پایه آن که ترکیبی از رایحه های کهربا و چوب صندل است فعال می شود که رایحه ای دل انگیز و اغوا کننده در فضای پیرامون پخش می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

X