عطر و ادکلن تاریخچه قدیمی دارد در واقع این محصول در رایحه های متنوع در بطری های شیشه ای در رنگ ها، جنس و مدل های مختلف تولید می شد. کمپانی های عطر سازی همیشه از استانداردها و قوانین مربوط به تولید عطر و ادکلن پیروی می کنند در واقع آنها قانون انتخاب و استفاده از رنگ ها را سر لوحه کار خود قرار می دادند و همچنان نیز این روند را دنبال می کنند. اصول تولید عطر و ادکلن براساس رابطه رنگ ادکلن و نوع رایحه انجام می شود که می توان با توجه به رنگ ادکلن به نوع رایحه آن پی برد. بنابراین قبل از خرید عطر و ادکلن شما می توانید در رابطه با جعبه عطر و رنگ آن اطلاعات مفید و جالبی را به دست آورید و براساس این اطلاعات عطر و ادکلن خود را انتخاب کنید.

انتخاب عطر بر اساس رنگ‌ها

اگر چه عطر ساز با توجه به ذوق و سلیقه خود انواع متنوعی از عطر و ادکلن را با رایحه های مختلف تولید می کند اما اکثر این تولید کنندگان براساس اصول و قوانین عطر سازی پیش می روند و طبق اصول و قوانین موجود انواع عطرها را در رایحه های متنوع تولید می کنند. بنابراین این امکان برای خریداران فراهم می شود که بتوانند از روی رنگ مایع عطر و جعبه آن به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کنند. البته یکی از اصلی ترین راه های شناخت رایحه عطر توجه کردن به رنگ مایع عطر است. رنگ های مایع عطر متنوع می باشد که هر کدام از این رنگ ها نشان از گرم بودن، تلخی و شیرینی عطر هستند. رنگ هایی فرابنفش همچون نارنجی، قرمز و عنابی میزان گرم بودن عطر را نشان می دهند. در واقع رنگ های مایع عطر که در این طیف رنگی وجود دارد میزان گرم بودن عطر را نشان خواهد داد.

ارتباط رنگ عطر با رایحه ان

از گذشته تا به امروز عطرسازان با توجه به رنگ عطر و رایحه آن عطرهای متنوعی را در بطری های شیشه ای در طرح ها و مدل های مختلف تولید می کردند و همچنان نیز این روند ادامه دارد. بنابراین طبق این اصول شما به عنوان خریدار این محصول به راحتی می توانید براساس رنگ عطر به رایحه آن پی ببرید و طبق سلیقه و ذوق خود عطر و ادکلن مورد نظر را انتخاب کنید. دانستنی های جالبی در مورد هر کدام از رنگ مایع عطر وجود دارد که در ادامه به بیان هر کدام خواهیم پرداخت. رنگ مایع عطر و نوع رایحه آن ارتباط تنگاتنگی با هم دارد که شامل موارد زیر می باشد:

در تمام ادیان و تمدن ها رنگ قرمز مایع عطر با شور و هیجان زیادی همراه است که می توان این نوع رایحه عطر را در دسته عطرهای گرم و شیرین قرار داد.

رنگ های مایع عطر همچون فیروزه ای، آبی و حتی بنفش نیز از جمله رنگ هایی هستند که جزء رنگ های سرد می باشند که در هنگام استشمام آن احساس خنکی می کنید.

رنگ مایع سبز عطر نیز نشان از طراوت و تازگی طبیعت است که با بوییدن آن احساس سر زندگی و تازگی خواهید کرد.

رنگ مایع سیاه عطر نیز با غلظت و سنگینی زیاد همراه خواهد بود که نشان از رمز آلودی عطر است و رایحه آن متشکل از ترکیب بخور یا رایحه عود است.

رنگ آبی مایع عطر نیز از دسته عطرهای جذاب و عالی می باشد که رایحه آن تلخ و یا با کمی تلخی همراه خواهد بود. این نوع رایحه احساس خوب و آرام بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

انتخاب عطر بر اساس رنگ آن

همه ما در زمان خرید عطر و ادکلن بیش از هر چیز به رنگ آن توجه می کنیم و بعد رایحه آن را می بوییم. با توجه به اینکه عطر و ادکلن دارای طرح، رنگ و شکل های متنوع است این طبیعی است که در زمان خرید عطر و ادکلن دچار سردرگمی شویم و به دنبال بهترین رایحه آن باشیم. اما بهتر است بدانید که هر عطری با توجه به رنگ و رایحه آن ویژگی هایی منحصر به فردی دارد که می توان با شناخت این ویژگی ها راحت تر بتوانید عطر و ادکلن مورد نظر را انتخاب کنید. صورتی رنگ مورد علاقه اکثر خانم هاست به همین دلیل اکثر خانم ها تمایل بیشتری به خرید عطر و ادکلن به رنگ صورتی را دارند و اغلب آقایان نیز مایل به خرید عطر و ادکلن با رنگ تیره تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

X