بازیگران هالیوود از جمله چهره های سرشناسی هستند که با توجه به هنر و شهرتی که دارند بسیار مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرند. در واقع سبک زندگی، نوع لباس پوشیدن ، عطر و ادکلن مورد علاقه آنها و …. از جمله مواردی است که مردم توجه ویژه ای به این امور دارند در برخی از موارد آنها در زمینه های مختلف بازیگران هالیوود را به عنوان الگوی خود قرار می دهند. هر کدام از بازیگران هالیوود از بهترین برندهای عطر و ادکلن استفاده می کنند. در واقع ماندگار بودن و کیفیت عطر و ادکلن برندهای معروف از جمله دلایل مهم استفاده بازیگران هالیوود از این محصولات است. در این بین چند تن از برترین بازیگران هالیوود طرفداران زیادی در سر تاسر جهان دارد که همین امر موجب شد ما در این مقاله به بررسی 10 عطر و ادکلن برتر بازیگران هالیوود می پردازیم.

عطر و ادکلن برتر بازیگران مرد هالیوود
استفاده از عطر و ادکلن تاثیرات زیادی برای ادامه برقراری ارتباط بین افراد دارد. به طور مسلم بوی خوب و دلنشین فضای بهتری را برای برقرار ارتباط کاری و دوستانه فراهم می کند . در این بین افرادی از جمله بازیگران هالیوود هستند که توجه ویژه ای به نوع لباس پوشیدن، آرایش مناسب، چهره شاداب و پر انرژی و عطر و ادلن با کیفیت و ماندگار دارند. در ادامه 10 عطر برتر بازیگران هالیوودی را برای شما معرفی می کنیم.

Creed Green Irish Tweed
Creed Green Irish Tweed یکی از بهترین برندهای معروف عطر و ادکلن است که مورد علاقه پیرس بروزنان و سایر بازیگران هالیوودی است.این ادکلن در سال 1985 تولید و با بازار عرضه شد. رایحه این عطر تند و مردانه بوده و مناسب برای آقایانی است که ادعای قدرت و اعتماد به نفس بالایی را دارند.

George Clooney
George Clooney نیز یکی دیگر از 10 عطر و ادکلن برتر بازیگران مرد هالیوود است که به محض استفاده از آن بوی گل زنبق و به لیمو به مشام می رسد. این نوع عطر و ادکلن مختص بازیگر هالیوودی به نام ادو پرفیوم مردانه کرید است که جالب است بدانید این بازیگر در انتخاب عطر و ادکلن وسواس زیادی دارد و این مدل از عطر و ادکلن را انتخاب کرده است. البته بازیگرانی نیز همچون تام هنکس، راسل کرو و کلینت ایستوود نیز این عطر و ادکلن را می پسندند.

lanvin Arpege Pour Homme
این عطر رایحه ای متفاوت تر از سایر عطرها دارد و البته مورد علاقه بازیگر هالیوود اشتون کاچر نیز می باشد. در همان لحظات اولیه استفاده از آن بوی رایحه پرتقال تلخ که با بوی یاس و وانیل ترکیب شده است به مشام می رسد.

Lorenzo Villoresi Musk
لورنزو ویلورسی مشک عطر مورد علاقه برد پیت است. این عطر رایحه ای همچون مشک و گل زرد دارد که به محض استفاده از آن بویی همچون رایحه چوبی تلخ و همچنین چوب های رزوود و صندل از آن به مشام می رسد. این مدل از عطر کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و از طرفی بسیار مناسب مصرف روزانه در همه فصول به جزء فصل بهار و تابستان است.
Annick Goutal Eau D’Hadrien
لئوناردو دی کاپریو از جمله بازیگران مرد هالیوودی است که از این محصول استفاده می کند. این نوع از عطر و ادکلن چندین جایزه برند معتبر را از آن خود کرده است.رایحه این عطر و ادکلن ترکیبی از بوی تازه مرکبات، پرتقال، لیموی سیسیلی، ماندارین، اسانس لیمو و گریپ فروت است.

Guerlain Vetiver
آرنولد شوارزنگر از جمله کسانی است که به این نوع عطر علاقه خاصی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این مدل از عطر و ادکلن این است که هیچ وقت رنگ کهنگی و تکراری به خود نمی گیرد . رایحه ای همچون توتون و تنباکو دارد که تندی و تیزی آن در زمان استفاده سریع به مشام می رسد.

Gendarme V
رابرت داونی یکی از بازیگران فیلم مرد آهنین است که با توجه به خصوصیات شخصی خود علاقه زیادی به این دل از عطر دارد.
Paul Smith Extreme
این مدل از عطر توسط خانه عطر سازی پل اسمیت تولید و به بازار عرضه شده است. رایحه آن از نت های لیمو شروع و در آخر رایحه نیز به سمت نت هایی از مشک و رایحه های چوبی برزیل پیش می رود. جودی لاو این نوع از عطر را با توجه به خصوصیات شخصی خود استفاده می کند.

Jo Malone Nutmeg & Ginger
جرارد باتلر یکی از بازیگران هالیوود است که این مدل عطر را بیشتر به خصوصیات شخصی خود نزدیک می بیند و این مدل را استفاده می کند.

Tom Ford Grey Vetiver
از ویژگی های بارز این عطر کاریزماتیک می توان به کیفیت و ماندگاری آن اشاره کرد. هاگ جکمن از جمله بازیگران هالیوودی است که علاقه خاصی به استفاده از این نوع عطر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

X