عطر و ادکلن هایی باعث جذب جنس مخالف می شوند که رایحه های به کار رفته در ساختار آنها طوری باشد که بتواند بر جنس مخالف تاثیر گذاشته و او را به سمت خود جذب کند. ایده پردازی جذب جنس مخالف به وسیلهء فرمولاسیون و ساختار رایحه های عطر از ماده شیمیایی فرومون گرفته شده است که در بدن حشرات وجود دارد و انتشار رایحه آن باعث جذب و اثر گذاری بر حس بویایی جنس مخالف می شود. به شکلی که جنس مخالف پس از درک رایحه هورمون فرومون از طریق حس بویایی خود به سمت جنس مخالف جذب می شود. اما این مسئله که آیا هورمونی مثل فرومون برای جذب جنس مخالف در بدن انسان تولید می شود یا خیر هنوز در دست بررسی است و به اثبات نرسیده است، اما دلایل و شواهد حسی وجود دارد که چنین هورمونی در بدن انسان ها تولید می شود.

فرومون ‌چیست و چه نقشی در جذب جنس مخالف دارد؟
همانطور که گفته شد فرومون نوع ماده شیمیایی یا هورمون است که در ساختار بدن برخی از حشرات وجود دارد و پس از ترشح در بدن آنها باعث جذب جنس مخالف به سمت آنها می گردد. پژوهشگران معتقدند فرومون در بدن انسان ها هم تولید شده و باعث نزدیکی فرد در اولین دیدار به فرد دیگر می شود.
هورمون فرومون به دسته بندی های مختلفی تقسیم می گردد اما هنوز هیچ دلیل علمی و منطقه ای برای اثبات وجود آن در ساختار بدن انسان ها وجود ندارد. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از دسته بندی هورمون فرومون وجود دارد. کارشناسان معتقدند برخی از فرومون ها باعث جلب جنس مخالف، گروهی دیگر باعث برقراری روابط دوستانه و غیره می شوند.
آنها معتقدند هورمون فرومون به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و انسان ها می توانند آن را با انجام اعمالی مثل ورزش، پیاده روی، دوچرخه سواری، استفاده از حمام بخار و غیره فعال نمایند.

آیا عطر و ادکلن هایی وجود دارد که باعث جذب جنس مخالف شوند؟
تحقیقاتی که در زمینه تاثیر عطر و ادکلن ها انجام شده است نوپا و جدید هستند و از دهه ۹۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا به این موضوع پرداخته شده است. هرچند کارشناسان معتقدند که در بدن انسان ها هورمون فرومون وجود دارد و این هورمون در دسته بندی های مختلف می تواند کارکردهای متفاوتی داشته باشد.
اما به دلیل آنکه هیچ راهکار علمی و منطقی برای اثبات آن وجود ندارد. عطرسازان کوچک و بزرگ سعی می کنند از رایحه های مختلف حاوی فرومون در ساختار عطرها مختلف استفاده کنند تا شرایط برای جذب جنس مخالف در رایحه ی آنها ایجاد شود. معمولاً ترکیب رایحه های استفاده شده در یک عطر بر روی جعبه یا شیشه آن ها درج می شود.
اما کسانی که به دنبال خرید عطرهای حاوی هورمون فرومون هستند باید بر روی جعبه یا شیشهء عطر مورد نظر خود به دنبال کلماتی باشند که با حروف Andro شروع می شود. مثل : androstadienone،androsterone-androstenol -estratetraenol که نمونه ای از عطرهای حاوی هورمون فرومون است به شکلی که استفاده از آن ها می تواند در جذب اطرافیان تاثیرات مثبتی داشته باشد‌.

چه عطرهای زنانه ای باعث جذب مردان می شود؟
یک زن برای جذب مرد دلخواه خود از روش‌های مختلفی مثل آرایش کردن، مدل دادن به موها، پوشیدن لباس های زیبا و جذاب و غیره می تواند استفاده کند. از دیگر راههایی که زنان می توانند برای جذب مردان از آن استفاده کنند به کارگیری عطرهای شیک با ساختار جذاب و سحرانگیز است.
خانم ها برای پرهیجان و با شخصیت نشان دادن خود به مردان طرف مقابل از عطر های استفاده می‌کنند که رایحه آن بتوانند علاوه بر حالت اغوا کنندگی، آنها را با شخصیت و قدرتمند نشان دهد. به طور کلی رایحه عطرهای سکسی یا رایحه هایی که باعث تحریک میل جنسی می شود برای مردان جذاب است و باعث جذب آنها می شود.
لذا خانمهایی که میل دارند مردان مورد علاقه خود را به سرعت جذب نمایند باید از عطرهای استفاده کنند که در ترکیب رایحهء آن ها از رایحه هایی مثل رایحه مشک، وانیل، دارچین، فلفل و غیره به شکل غالب استفاده شده باشد. در ادامه به برخی از عطر های زنانه که باعث جذب مردان می شود اشاره می گردد.

● کرستال روشن ورساچه
کرستال روشن ورساچه عطری زنانه است رایحه آن ترکیبی از رایحه گلی تازه، انار و مشک است که پیچیدگی، ظرافت و فریبندگی را به مخاطب منتقل می کند. این عطر برای زنان با سیاست و پر هیجان مناسب است. به شکلی که مردان را به سمت آنها جذب می کند.

● گود گرل ولوت فعال
گود گرل ولوت فعال عطری زنانه با غلظت نسبتاً بالا است رایحه ای شیرین و معتدل دارد و تصویر یک کفش قرمز پاشنه طلایی بر روی آن درج شده است. این عطر رایحه ای خواص دارد و برای جذب مردان مناسب است.

● ویکتوریا سکرت بامب شل
ویکتوریا سکرت بامب شل یک عطر برند آمریکایی است که رایحه آن ترکیبی از رایحه های خنک، میوه ای و گلی است و خانم هامی‌توانند از آن برای قرار های تابستانه استفاده کنند.

● تام فورد ولوط ارکیده
تام فورد ولوط ارکیده عطری زنانه، خوشبو و خوش رایحه است به شکلی که می تواند برای زنان جسور و جوان مفید باشد، یحه‌ای گرم و جذاب دارد و در ترکیب رایحه آن از رایحه نارنج و ترنج استفاده شده است.

● ایو سن لورن ال ادو پرفیوم
ایو سن لورن ال ادو پرفیوم عطری زنانه است و زنان با استفاده از آن می توانند سلیقه و شخصیت خود را به دیگران به رخ بکشند. این عطر فرانسوی رایحه‌ای معتدل دارد. نت آغازین آن با ترکیبی است رایحه مرکبات شروع می شود و در نت میانی و پایانی آن رایحه گل رز به همراه نعناع هندی خودنمایی می کند.

چه عطر‌ و ادکلن های مردانه ای باعث جذب زنان می شود؟
مردان برای جذب خانم ها به سمت خود از روش های مختلفی مثل پوشیدن لباس های زیبا و جذاب و مرتب کردن سرو صورت خود استفاده می کنند. علاوه بر ای موارد، استفاده از یک عطر با کیفیت و ماندگاری بالا می تواند باعث جذب بیشتر خانمها شده و بسیار مفید باشد.
مردان برای آنکه بتوانند از تاثیرگذاری رایحه یک عطر و ادکلن برای جذب خانمها استفاده کنند باید ابتدا به نت های عطر توجه کنند که شامل نت آغازین، نت میانی و نت پایانی می شود.
مردان در زمان استفاده از عطر و ادکلن برای جذب خانمها باید توجه داشته باشند که بهتر است به جای استفاده از عطر ادکلن های که حاوی نت‌های شیرین، لطیف و سبک که مناسب طبع ملایم زنان است از عطر ادکلن های حاوی رایحه های چوبی، مشک و تند استفاده کنند تا بتوانند قدرت مردانه خود را به رخ حریف بکشند.
عطر و ادکلن هایی می تواند باعث جذب زنان به مردان شوند که رایحه ای قوی و تند داشته باشند. رایحه‌ های چوبی، مشک، وانیل و رایحه عنبر از قدرت بیشتری برای جذب زنان به مردان برخوردار هستند.
اینگونه رایحه ها باعث جذابتر و مردانه تر شدن چهره مرد شده و در عین حال باعث ایجاد یک پیچیدگی خاص می شوند که زنان کنجکاو را برای یافتن این پیچیدگی مردانه جسور تر می کند تا آنها با شدت بیشتر و دیوانه وار به سمت آن ها جذب شوند. در ادامه به برخی از عطرهای مردانه که می تواند برای زنان جذاب و جذب کننده باشد پرداخته می شود.

● اداتو ادوتویلت 212
اداتو ادوتویلت 212 عطری مردانه و برندی آمریکایی است که از قدرت و و کیفیت ماندگاری بالایی برخوردار است. رایحه گرم و شیرینی دارد و برای استفاده در فصل های سرد سال مثل زمستان و پاییز مناسب است.

● عطر دیور مدل Hyphotic poisoh
عطر دیور مدل Hyphotic poisoh عطری مردانه شیک و فریبنده است که می تواند برای قرارهای عاشقانه بسیار رمانتیک باشد این نوع عطر طبعی گرم دارد و باعث افزایش میل جنسی می شود رایحه شیرین آن از سه نت، اولیه بادام، نت میانی یاس و نت پایانی وانیل تشکیل شده است.

● عطر پاکورابان اینوکتوس
عطر پاکورابان اینوکیتوس عطری مردانه از برندی اسپانیایی است که بیشتر برای مردان ورزشکار مناسب است و می تواند تاثیر زیادی در جذب جنس مخالف داشته باشد.

● عطر های آبی
عطر های آبی عطری با طبع شیرین است که از ترکیب عنبر و مشک تشکیل شده است و آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه موجود در بازار نموده است.

● عطر ادوپرفیوم هوم اینتنس
عطر ادوپرفیوم هوم اینتنس یک عطر مردانه و برندی فرانسوی است که رایحه ای گرم، پیچیده و شیرینی دارد و می‌تواند برای مردانی مناسب باشد که دارای یک استایل خیلی شیک و در عین حال با نفوذ و قدرتمند هستند.

 

سخن پایانی
عطرها و ادکلن هایی باعث جذب جنس مخالف می شوند که در ساختار رایحه آن ها ترکیبی از رایحه های تاثیرگذار بر قوای حسی جنس مخالف استفاده شده باشد. مثلاً مردان بیشتر جذب عطر های سکسی یا رایحه هایی می‌شوند که باعث افزایش میل جنسی آن ها شود.
از جمله رایحه هایی که می تواند باعث جذب مردان به جنس مخالف شود می‌توان به رایحه هایی غالب مثل مشک، وانیل، دارچین، فلفل و غیره اشاره کرد. همچنین برای آن که زنان جذب مردان شوند مردان باید از رایحه های حاوی وانیل، مشک، تند یا میوه ای استفاده کنند.
رایحه عطر های مختلف می تواند نشان دهنده ی شخصیت فرد مصرف کننده باشد لذا مردان و زنان برای جذب جنس مخالف باید عطر و ادکلنی را انتخاب کنند که هم ویژگی های شخصیت آنها را نشان دهد و هم برای جنس مخالف جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

X