دانستنیهای عطر
از اهداف مهم ظهور روندهای عطری نسل Z بیان فردی و هویت شخصی بود؛ زیرا این نسل تنها به دنبال این نیستند که با استفاده از عطر بوی خوش
عطر و ادکلن ها مثل سایر لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف و انقضای خاصی دارند که این زمان با توجه به ترکیبات شیمیایی و نحوه نگهداری از آنها بعد
شرکت (IFF) International Flavors & Fragrances که با نام اختصاری (IFF) شناخته می شود یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های جهانی در زمینه تولید عطر و ادکلن است که
کسانی که عاشق عطر هستند باید ۱۰ کتاب برگزیده ای را که در مورد عطرها نوشته شده است بخوانند تا آگاهی و دانش لازم نسبت به عطر سازی و چگونگی
عطر و ادکلن هایی برای حیوانات مضر است که ترکیبات شیمیایی آن ها با ساختار بدن موجودات هدف سازگار نباشد. از جمله موادی که وجود آن ها در ترکیب عطر
عطرهای ترند پاییز۱۴۰۴ بر اساس تناسب با فصل پاییز، ماندگاری و پخش بو از تنوع زیادی برخوردار هستند. معمولا عطرهای ترند این فصل با توجه به خنک شدن هوا بیشتر






















































